Voorop en in het midden – ik accepteer dat de methode van de boekendistributeurs, artistieke specialisten, redacteuren en fysieke boekhandels de methode van de dinosaurus reizen.

Dit is de reden: ten eerste is er een hoge risicofactor verbonden aan het betalen van een schrijver om een ​​boek te verspreiden. De kosten zouden galactisch kunnen zijn om de samenstelling te laten doorlezen, op dat punt te laten veranderen, op dat punt over te halen door distributeurs en hun accountants. Op dat moment moet de gewijzigde compositie worden afgedrukt. Het in de schaduw stellen van representaties kan eigenlijk geen deel van het boek zijn, omdat ze in extreme mate een buitensporige hoeveelheid contant geld kosten om te meten.

Langs deze lijnen kiezen distributeurs schrijvers die vanaf nu worden gedistribueerd. Betekent dit veel goeds? In het geval dat een maker van een kaskraker onduidelijk is, hoe kan hun succes dan op enig moment rondkomen? Als de kans bestaat dat die ‘grote hit’ de hoofdsituatie aan de voorkant van de fysieke boekwinkel bereikt, kan het een tijdsbestek van realistische bruikbaarheid hebben van slechts een korte tijd voordat het achter in de winkel wordt gegooid, en eindelijk belandt het op de afprijstafel van Joes’ Buck-a Book Emporium.

Op dat moment is er de kwestie van de winst. Distributeurs hebben overeenkomsten met boekwinkels waarbij ze hun geld terugkrijgen voor “uitgewassen boeken” die ten onrechte in de winkels zijn neergezet, of die niet voortvarend genoeg verkochten.

Het kan drie jaar duren voordat een boektitel en de daaruit voortvloeiende inhoud – voorbij dat van het 40 pagina’s tellende Submission Package – bij de blokken en cement arriveert.

Ik wil u er even op wijzen dat Borders – de nummer twee boekwinkelketen – insolventie heeft onderzocht. De eerder genoemde redenen zijn onvolledig om de dood van talloze boekhandels tot nu toe te veroordelen – inclusief het grote aantal “mother ‘n pop’-stands die Amerika of een andere stad van de stad op deze planeet bespeurden.

Dienovereenkomstig is mijn beslissing dat het uiteindelijke lot van boekdeals zal liggen in het online digitale boekontwerp. Hoe het kan werken, is dat schrijvers (nieuwkomers of gedistribueerd) hun boek zullen maken. Ze starten en controleren de titel van het boek. Ze plannen hun eigen covers. Ze zullen hun boeken aanpassen met behulp van een flink aantal geweldige programmeerprogramma’s voor spelling en zinsbouw die nu beschikbaar zijn. Ze zullen het boek ordenen (normaal gesproken in beveiligde modus, vergrendelde.pdf-configuratie), en ze zullen het boek of de boeken overzetten naar een online boekwinkel. De boekwinkel zou van henzelf kunnen zijn – compleet met hun eigen persoonlijke regeling om contant geld op te halen van betaalpassen (of door gebruik te maken van bestaande PayPal-innovatie). Hun boeken kunnen op dezelfde manier worden overgebracht naar Google Books of Amazon, of naar een flink aantal online boekwinkels die naar internet gaan – vooral omdat keten nummer twee de boodschap heeft overgebracht dat blokkades en mortieren op het punt staan ​​uit te roeien.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published.